Pogoji poslovanja

POSLOVANJE

Spletna trgovina www.ateljeq.si deluje v podjetju Atelje Q, Nena Kajtner s.p., Ljubljanska cesta 60, 3000 Celje
Davčna številka: SI83641629
Matična: 8110514000
Atelje Q, Nena Kajtner s.p. na spletu posluje v obliki spletne trgovine. Uporaba je brezplačna. Kupec izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v blagovne skupine. S potrditvijo naročila je kupec oddal naročilo, ki se obdela glede na možne plačilne pogoje.

NAROČANJE ARTIKLOV
– Navodilo

V spletni trgovini dodate želeni izdelek v košarico tako, da kliknete na ikono DODAJ V KOŠARICO . Za pregled naročila, kliknete gumb Košarica v glavnem meniju v zgornjem desnem kotu strani. V nakupovalni košarici so zbrani podatki o naročilu (izbrani izdelki, njihova količina in cena). V pregledu košarice lahko spreminjate količino izdelkov ali izbrane izdelke odstranite iz košarice.

– Minimalno naročilo

V spletni trgovini znaša minimalno naročilo za izveden nakup 10,00 EUR (z DDV). Brez da kupec doseže ta znesek v košarici, nakupa ne more izvesti do konca.

– Prijava

Naročilo zaključite tako, da kliknete gumb Na blagajno. Če ste se že kdaj prej prijavili v E-trgovino, vnesete svoj e-poštni naslov in geslo, če pa se prijavljate prvič, lahko opravite registracijo ali nakup opravite kot gost, vendar so vaši podatki potrebni za pošiljanje naročila.

Po prijavi še enkrat preglejte podatke o naročilu in nadaljujete s klikom na »Naslov«, kjer vpišete naslov, na katerega želite prejeti naročilo (“Vaš naslov za dostavo”) in naslov, na katerega želite da bo račun izstavljen (“Vaš naslov za plačilo”). Izberite polje »Dostava« in s klikom na prazni kvadratek označite polje Pogoji (»Strinjam se s pogoji poslovanja«). Izberite način plačila. V zadnjem koraku vam preostane še samo pregled podatkov in potrditev naročila (klik na “POTRJUJEM NAROČILO”). V primeru da želite spremeniti podatke kliknite na “NAZAJ”.

– Potrdilo o naročilu

Na vaš e-naslov boste najprej prejeli obvestilo o obdelavi naročila. Nato boste prejeli potrditev naročila, izdelke pa bomo skupaj z računom dostavili na izbran naslov. V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z vašim nakupom, se sklicujte na referenčno številko naročila, ki jo najdete v prejetem potrdilu o naročilu.

– Izbiranje artiklov

Artikle izbirate s pomočjo menija v levem delu okna pri čemer si izberete najprej glavno skupino nato podskupino in nato želeni artikel iz izbrane glavne skupine. Če želite izvedeti več o želenem artiklu, kliknite na prikazano sliko od izbranega artikla.

– Pregled košarice

Pri vpogledu v košarico lahko spreminjajte naročeno količino ali brišete artikle iz košarice.

– Naročanje blaga

Ne pozabite navesti svojih podatkov :
– ime in priimek
– naslov
– kraj s poštno št.
– tel.št.
– gsm,

da Vas lahko obvestimo ali sporočimo, v kolikor artikla ne bi bilo na voljo.

V kolikor opazite, da ste se pri naročanju zmotili, nam do dneva sprejema naročil to sporočite, da Vaše naročilo popravimo. Po tem dnevu naročila ni mogoče spreminjati

Pri naročanju nam vedno dopišite svoje podatke. V kolikor nam pri naročilu ne dopišete vseh podatkov, Vašega naročila ne moremo sprejeti. Vsa vprašanja glede naročanja artiklov oz. nejasnosti nam posredujte na e-mail: info@ateljeq.si

Cene veljajo do preklica.

SKLEPANJE POGODBE

Naročilo je potrjeno, ko kupec prejme avtomatsko poslan e-mail s potrdilom o prejemu naročila, ki ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema, ampak vas le obvesti, da je sistem prejel vaše naročilo in da je stekel postopek za prodajno pogodbo. Kupoprodajna pogodba je sklenjena, ko prodajalec po elektronski pošti potrdi kupčevo naročilo za nakup blaga.

ZAUPNOST PODATKOV

Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni, in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) in Zakonu o varstvu potrošnikov – ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo – Uradni list RS, št. 14/03)

CENE IN VELJAVNOST PONUDBE

Vse cene so v EUR. Vse cene izdelkov že vsebujejo 9,5% DDV (jedilni izdelki) in 22% DDV (drugi izdelki in storitve).

Cenik velja od 1.9.2022 do preklica. Cenik se lahko spreminja brez predhodnega obvestila glede na cene sestavin na trgu, cene materialov, izdelkov potrebnih za naše delo, stroškov poslovanja in situacije na trgu. Nov/spremenjen cenik stopi v veljavo z objavo, istočasno pa se ukine veljavnost starega cenika.

V osnovno ceno je vključena osnovna dekoracija, podstavek in škatla. V ceno ni vključena zahtevnejša dekoracija, cake topper, cvetje in zelenje, jedilno zlato itd. Ceno omenjenih storitev se opredeli v ponudbi, oblikovani glede na potrebe in želje kupca.

Cenik ne vključuje storitev dostave, priprave na lokaciji ali postrežbe. Ceno omenjenih storitev se opredeli v ponudbi, oblikovani glede na potrebe in želje kupca.

Kupec lahko plača blago na tri načine:

– s plačilo kartico (visa, mastercard)
– preko bančnega nakazila na TRR prodajalca

Možno je samo predhodno plačilo blaga, plačilo ob dostavi zaenkrat ni mogoče.

DOSTAVA IN STROŠEK DOSTAVE

Blago, naročeno v spletni trgovini ateljeq.si, gre na pot v najkrajšem možnem času, takoj po vidnem nakazilu. Da bi naročene artikle dostavili kar se da hitro, varno in v skladu s pogoji ravnanja s hrano, zagotavljamo lasten prevoz. Lasten prevoz oz. dostava asdic poteka v območju 03 regije (Celje z okolico).

Cena dostave v regiji 03 (Celje z okolico) znaša 10 EUR. Cena vsebuje DDV.

OSEBNI PREVZEM NAROČILA (od odprtja kavarne dalje – oktober 2022)

Vse izdelke lahko brezplačno prevzamete v naši poslovalnici Atelje Q, Glavni trg 8, 3000 Celje, od ponedeljka do petka med 9.00 in 18. uro in v soboto med 8. in 12. uro oziroma po dogovoru, če je to mogoče.

DOBAVNI ROK

Po potrjenem naročilu vas obvestimo o predvidenem dobavnem roku in predvideno dostavi. Obveščanje o naročilu poteka preko e-pošte oz. preko telefonske številke.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

Kupec ima pravico, da v 14 ( štirinajstih ) dneh od prevzema blaga obvesti prodajalca in sicer po pošti Atelje Q, Nena Kanter s.p., Ljubljanska cesta 60, 3000 Celje ali na kontaktni email: info@ateljeq.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora prodajalcu vrniti najkasneje v štirinajstih (14) dneh po sporočilu o odstopu. Vračilo plačil mora prodajalec opraviti najkasneje v štirinajstih (14) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodb.

Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži. Priložen mora biti račun. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu, da se količina ne ujema je kupec dolžan poravnati nastalo škodo.

V primeru, da so sladice pripravljene po naročilu (individualne prilagojene želje) vračilo blaga ni mogoče, razen v primeru reklamacije.

Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih:

– če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (fizične poškodbe, stik s tekočino, ipd)

– v primeru, da pride do poškodbe ali uničenje embalaže se vrednost blaga zniža. Vsako embalažo je mogoče lepo odpreti, da ni vidnih posledic odprtja. Za poškodovano embalažo (raztrgana embalaža, neprimerno zapakiran paket) lahko trgovec zaračuna odškodnino do višine 20% vrednosti blaga.

Atelje Q, Nena Kajtner s.p. bo vsak vrnjen paket, vsebino in izdelek poslikal s fotoaparatom kot morebitno dokazilo o nastali škodi.

STVARNA NAPAKA

Napaka je stvarna, kadar:

– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
– artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
– je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

SKLEPANJE IN ARHIVIRANJE POGODBE

Pogodba se sklepa v slovenskem jeziku. Sklenjene pogodbe med naročnikom in prodajalcem se v elektronski in pisni obliki arhivirajo na sedežu podjetja Atelje q, Nena Kajtner s.p. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na: info@ateljeq.si. Sklenjene pogodbe (računi) se hranijo v skladu s pravilnikom in so kupcu dosegljive v primeru posredovane zahteve. Evidence kupcev hrani Atelje q, Nena Kajtner s.p. in se ne posredujejo tretjim osebam. 

GARANCIJE IN REKLAMACIJE

Reklamacije sprejemamo v 48 rah po izvršeni dostavi po e-pošti: info@ateljeq.si.

Reklamacija mora vsebovati: čim bolj natančen opis reklamacije, sliko produkta, številko naročila.

Ker gre za specifično in občutljivo blago, vsako reklamacijo rešujemo individualno, vedno pa v prid kupca.

RAVNANJE Z BLAGOM IN ODGOVORNOST

Na lokaciji je potrebno zagotoviti delujoč, varen in čist hladilnik, ki bo dovolj velik za hranjenje vašega naročila vse do razreza. To pomeni, da v njem ne sme biti umazanije, spornih jedi (čebula, sveža jajca, pečenke itd.) ki bi morebiti lahko vplivale na okus torte zaradi arom, ki jih oddajajo in  predvsem dovolj prostora. V primeru, da naročilo dostavimo na lokacijo in hladilnika niste zagotovili oziroma ni pripravljen na naše izdelke, bomo naročilo odpeljali nazaj v atelje, dostava pa se ponovno zaračuna po nadurni postavki. Dostavo ponovno opravimo v prvem možnem terminu. Odgovornost za zagotovitev hladilnika na lokaciji je v celoti na strani naročnika.

Ob oddaji naročila, ne glede na to ali gre za osebni prevzem ali dostavo, predamo vsa osnovna navodila za ravnanje z naročilom. Vsa podrobna navodila o ravnanju, so zapisana v naslednjih točkah. Z naročilom je potrebno ravnati nadvse previdno, saj gre za občutljiv izdelek, ki je pokvarljiv in se lahko poškoduje v primeru, da z njim ne ravnate odgovorno oziroma v skladu z navodili.

Za poškodbe, nepravilnosti in podobne situacije, ki so nastale po prevzemu naročila, med dostavo (če je ne izvedemo sami) ali kasneje po prihodu na cilj, ne odgovarjamo. Posledice nepravilnega ravnanja z naročilom potem, ko ni več v naših rokah, v celoti nosi naročnik.

Naročilo je potrebno prevažati v prtljažniku avtomobila, na ravni nedrseči površini. Naročila se ne sme prevažati:

– na sedežu (neravna in nagnjena površina, naklon, nestabilnost)
– v naročju (tresoče noge med vožnjo, oddajanje telesne toplote na torto, nestabilnost)
– na tleh vozila (neposredna bližina klime, ki piha na torto, nevarnost poškodbe zaradi premalo prostora)

Naročilo je potrebno držati na spodnji ploskvi škatle in ne pri strani, ki se lahko vdre in naročilo poškoduje. Na embalažo/škatlo, v kateri je shranjeno naročilo, nikoli ne odlagamo drugih predmetov. Embalaže/škatle nikoli ne obložimo z drugimi predmeti, ki bi se lahko med vožnjo prevrnili in poškodovali naročilo.

Na prevzem naročila je priporočljivo priti z vozilom, ki ima klimatsko napravo, saj drugače obstaja nevarnost, da se naročilo (sploh v toplejših mesecih) pokvari.

Pot od prevzema naročila do cilja, kjer je pogostitev, naj bo direktna, vmesni postanki, kjer bi sladice “stale v avtu” niso priporočljivi.

Naročilo se, razen če izrecno ne prejmete drugačnih navodil ob prevzemu, hrani v hladilniku med 4 in 8 stopinj Celzija. Zaužiti se mora v roku 3 dneh od prevzema. Izjema so pekovski topli izdelki, za katere prav tako ob prevzemu prejmete navodila

ALERGENI IN POSEBNOSTI

Na voljo imamo tudi slaščice in torte brez glutena, presne, brez laktoze in oreščkov, veganske slaščice in torte.  LCHF tort in drugih tort in slaščic zaenkrat ni v ponudbi. Alergeni so v brezglutenskih  lahko prisotni v sledeh.

Seznam alergenov je na voljo na spletni strani, v spletni trgovini, kjer so alergeni zapisani ob vsakem izdelku.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se lahko odda prek e-poštnega naslova: info@toneli.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Atelje Q, Nena Kajtner s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj

ŠKODA

Prodajalec ne nosi odgovornosti za morebitno škodo, nastalo zaradi nepravilnega skladiščenja oz. malomarne uporabe izdelkov.

STROŠKI NAROČANJA

Stroški naročanja po telefonu, internetu se ne razlikujejo od običajne osnovne tarife.

PRAVICE INTELEKTUALNE LASTNINE

Spletna stran je za namen tega pravnega obvestila pojem, ki zajema vse spletne strani na naslovu www.ateljeq.si.

Avtorska dela, ki so na kakršenkoli način vključena v Spletno stran (na primer vsebine, članki, avdiovizualna dela, slikovni material in podobno) so avtorskopravno varovana. Blagovne oziroma storitvene znamke, ki so na kakršenkoli način vključene v Spletno stran so varovane s predpisi o industrijski lastnini.

Vse pravice pridržane. Uporabnik lahko uporablja vsebine na Spletni strani izključno za svojo osebno, to je nekomercialno rabo. Vsaka druga oblika uporabe vsebin Spletne strani (na primer kopiranje, reproduciranje, distribuiranje…) v komercialne namene je prepovedana.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Podjetje Atelje Q, Nena Kajtner s.p., se bo trudilo, da bodo podatki na spletni strani pravilni in ažurni, vendar Atelje Q, Nena Kajtner s.p.,niti druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri izdelavi spletne strani ali še sodeluje pri nadgradnjah Spletne strani ne more biti odgovorna za navadno škodo ali izgubljeni dobiček ali nepremoženjsko škodo, ki bi lahko uporabniku nastala zaradi uporabe Spletne strani ali nezmožnosti uporabe le-te. Atelje Q, Nena Kajtner s.p. lahko kadarkoli brez predhodnega obvestila spremeni spletno stran.

VARSTVO PODATKOV

Kakršnekoli podatke, ki jih Atelje Q, Nena Kajtner s.p. pridobi na kakršenkoli način preko spletne strani, so namenjeni izključno za komercialno rabo podjetja Atelje Q, Nena Kajtner s.p. in jih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001).

SPLOŠNO

Za morebitne spore iz naslova uporabe spletne strani se uporabi slovenska zakonodaja. Za rešitev morebitnih sporov je pristojno sodišče v Celju.

To pravno obvestilo lahko Atelje Q, Nena Kajtner s.p. kadarkoli spremeni brez predhodnega obvestila. Z uporabo spletne strani uporabnik potrjuje, da je sprejel tu opisane pogoje in da se z njimi strinja. Za vsa vprašanja v zvezi s tem pravnim obvestilom se prosimo obrnite na info@ateljeq.si.

Košarica
Scroll to Top